
ေရေၾကာင္းလွ်ပ္စစ္ႏွင့္ အီလက္ထရြန္းနစ္
ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ား ငါးႏွစ္ၾကာ ပညာ
သင္ယူခ့ဲေသာ္လည္း ဘြဲ႕ရရွိၿပီးေနာက္
အလုပ္လက္မ့ဲ ျဖစ္ေနၾကေၾကာင္း အမ်ဳိးသား
လႊတ္ေတာ္ ျပည္သူတို႔၏ တိုင္ၾကားစာဆိုင္ရာ
ေကာ္မတီ၏ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးျမင့္ထြန္းက ေျပာသည္။
"ပညာသင္ႏွစ္ ငါးႏွစ္ၿပီးေနာက္ သေဘၤာလိုက္လိုတဲ့ ေက်ာင္းသားေတြအေနနဲ႔ ေရေၾကာင္းဦးစီးက
ဖြင့္လွစ္တ့ဲသင္တန္းေတြ၊ ပညာရပ္ေတြကိုပါ စဥ္ဆက္မျပတ္ေလ့လာလုိေသာ္လည္း ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ
(Electro Technical Officer ETO)သင္တန္းမရွိလို႔ ဘြဲ႔ရ အလုပ္လက္မ့ဲေတြ ျဖစ္ေနၾကပါတယ္"
ဟု ၂၀၁၂ - ၁၃ ပညာသင္ႏွစ္က ဘြဲ႕ရရွိခ့ဲေသာ ေက်ာင္းသားမ်ား၏ တင္ျပတိုင္ၾကားစာမ်ား
ကိုကိုးကားၿပီး ဇြန္လ ၂၀ ရက္က က်င္းပေသာ လႊတ္ေတာ္အစည္းအေ၀းတြင္ ၎က ေျပာၾကား
ခ့ဲျခင္းျဖစ္သည္။
အဆိုပါ ဘြဲ႕ရေက်ာင္းသားမ်ားသည္ ယခင္က လွ်ပ္စစ္အင္ဂ်င္နီယာ လက္မွတ္ျဖင့္ ပင္လယ္ကူး
သေဘၤာမ်ားေပၚတြင္ (လွ်ပ္စစ္အင္ဂ်င္နီယာတာ၀န္) အလုပ္ရႏုိင္ေသာ္လည္း အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ
ေရေၾကာင္းအဖြဲ႔ခ်ဳပ္၏ ၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္ မနီလာကြန္ဗင္ရွင္းပါ ျပင္ဆင္ျပ႒ာန္းခ်က္အရ ETO
လက္မွတ္ လိုအပ္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံ၌ ယင္းသင္တန္း မရွိျဖစ္ေနသည္။
လက္ရွိတြင္ ျပည္ပရွိ (အီးတီအို) သင္တန္းေက်ာင္းမ်ား၌ သင္ၾကားေပးႏိုင္ရန္ အလုပ္ခန္႔ထားမည့္
သေဘၤာကုမၸဏီမ်ားကို ဌာနက ညိႇႏႈိင္းေဆာင္ ရြက္ေနသည္ဟု ဆိုသည္။
ေရေၾကာင္းလွ်ပ္စစ္ႏွင့္ အီလက္ထရြန္းနစ္ အထူးျပဳေက်ာင္းသားမ်ားသည္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ
ပင္လယ္ကူး သေဘၤာမ်ားတြင္ အလုပ္ရရွိရန္ လူေတြ႕ အင္တာဗ်ဴးမ်ား ေျဖဆိုေအာင္ျမင္ၾက
ေသာ္လည္း ၎သင္တန္းဆင္းလက္မွတ္ မရွိေသာေၾကာင့္ အလုပ္ရရွိရန္ ခက္ခဲလ်က္ ရွိေနသည္။
Myanmar Times Journal